Válka o diváky aneb KDO SI JAK VEDE!!!
První bitvu máme od neděle za sebou. Duo Nova-Markíza si proti spřáteleným komerčním dvojkám Primě a Jojce vedlo úspěšně, ale ne tak dobře, jak čekalo. Ve finiši byla dokonce úspěšnější show Česko Slovensko má talent!
I válka o diváka má své motto, a totižto „žádná pravidla“. Dlouho avízovaná show Talentmania změnila vysílací čas na Nově i Markíze pár dní před zahájením z 20:15 na 19:50, čemuž se konkurenční show na Primě bleskově přizpůsobila pod heslem „Nedáme se!“ avízovaným na sociální síti Facebook. Jediný, kdo vydržel, byla slovenská JOJ, která začala vysílat ve 20:15, vzhledem k tomu, že 1. díl Česko Slovensko má talent byl tzv. „střihák“, tak to šlo, Markíza se přizpůsobit Nově musela, těžko by mohla posunout přímý přenos ze zámku v Miloticích.
Na Slovensku dopadla první bitva o diváckou přízeň lépe pro Markízu, sledovalo ji 756 tis. diváků ,JOJku sledovalo 598 tis. diváků. Markíza vysílala téměř hodinu bez reklamního bloku a v první hodině měla nad JOJkou převahu, po druhém reklamním bloku po deváté hodině náskok ztratila a leadrem diváckého zájmu se stala slovenská dvojka.
Podobně to dopadlo i v Čechách. Talentmanii na Nově vidělo 1 336 tis. lidí a Česko Slovensko má talent na Primě zhlédlo 1 142 tis. diváků. Prima v druhé půli získala nad Novou převahu. Stejně jako na Slovensku i v Čechách diváci po reklamních blocích Nově ubývali, zatímco Primě narůstala sledovanost.
Všechny televize talentové show protáhly alespoň o půl hodiny. Jak může být asi rozsáhlý arzenál zbraní v boji o diváka? Co na nás vyzkouší příště? Zkrátka, připravte se na to, že kromě talentů uvidíme i nelítostný souboj o nás, jen ti rytíři na kolbišti by s těmi fauly mohli začít trochu šetřit.